جملات زیبای : عاشقانه
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

جملات زیبای : عاشقانه

  همه با عشق به دنيا مي اييم با حيرت زندگي مي کنيم و با حسرت مي ميريم که مفهوم زندگي همين است هرگز به خاطر غمهايت گريه نکن


عاشق و بی قرارم توی دنيای دل خود فقط تو را کم دارم


 بودیم و کسی پاس نمی داشت که هستیم باشد که نباشیم و بدانند که بودیم .. !!


 ورد زبون همه اینه که صدای من نفرتیه .. ولی واسه تو عزیز من سر آمد عاشقیه .. میخوام بگم دوست دارم ، اما نگو برو بیخیال .. تو هی میگی ولم بکن ، بیخیال این عشق محال .. هر چی بگی برای تو همون میشم ای نازنین .. میشم مثه یه مرغکی تو دست تو بازم اسیر

 

 مرداب براي بدست اوردن يه نيلوفر سالها ميخوابه تا ارامش نيلوفر بهم نخوره پس اگه کسي رودوست داري براي داشتنش حتي شده سالها صبر کن


 به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد عجب از محبت من که در او اثر ندارد غلط است آن که گوید دل به دل راه دارد دل من ز غصه خون شد، دل او خبر ندارد


  

 تو مگه نگفته که به عشق من اسیری            زنده هستی به امیدی که یه روز برام بمیری

من مگه نگفته بودم که تو این دنیا غریبم         جز تو هیچ کسی نمونده تو یکی نده فریبم

 

 

 سكوتم را به باران هديه كردم       تمام روزها را گريه كردم

 نبودي در فراق شانه هايت          به هر خاكي رسيدم تكيه كردم...

 

 

 آدم ها مثل کتابند از روی بعضی ها باید مشق نوشت ... از روی بعضی ها باید جریمه نوشت ... بعضی ها رو باید چند بار خوند تا معنیشونو بفهمیم ... و بعضی ها رو باید نخونده دور انداخت

 

 

 ضرب المثل بنزيني: 1بنزين ديدي نديدي 2-بنزين زرد برادر گريسه 3-با بنزين بنزين گفتن ماشين روشن نميشه 4-به اندازه بنزينت گاز بده 5-بنزين همسايه اورانيومه 6-بنزينش از باك ميريزه 7-از اين حرفا بوي بنزين مياد 8-خاموشي ماشين از بي بنزينيه

 

 

 يه روز يه معتاد ۲ تا سيگار تو دهنش گرفته بود و داشت مي كشيد ازش ميپرسن چرا ۲ تا سيگار ميكشي ميگه يكي واسه خودم يكي هم از طرف دوستم كه زندونيه بعد از يه مدتي ميبينن همون معتاد يه دونه سيگار ميكشه بهش ميگن حتما دوستت از زندان آزاد شده ميگه نه خودم ترك كردم

 

 

 

 yek zarbolmasale chini:berenje sard ra mitavan khord , cheye sard ra mitavan nushid ,vali negahe sard ra nemitavan tahammol kard

 

 

 میدونی هر بار که پلک میزنی من نفس می کشم؟ پس به کسی خیره نشو چون من خفه میشم

 

 

 

 میدونی چرا خداوند زنها رو خنگ آفریده(دور از جون شما)؟چون باید با مرد ازدواج کنند

 

 

تنها راه مقابله با آمريكااينه كه ارتش رشت با زنهاشون سر اونهاروگرم كنن،بعد قزوينيها از پشت غافلگيرشون كنن.!!!

 

 از يه ترکه مي پرسن دوست داري توي تاکسي با کي بشيني؟ ميگه با يه دختر خوش قد و بالا وخوشگل و قد بلند با نامزدش. ميگن واااا اخه براي چي بانامزدش ؟ ميگه اخه ميچسبن به هم جا براي من باز مي شه!!!

 

 

 لره توي جبهه بيسيم چي بوده زنگ ميزنه ميگه : آقا 5 تا عراقي دستگير كردم بيايد ببريد ميگن خودت بيار .... ميگه نه شما بياين اينا نميذارن من بيام!!!

 

 

خدا سه چیز قشنگ رو از ما نگیره : دوست داشتنش ، دوستی هم و دوستانش

 

 

 قانون چهارم نیوتن: عشق در پسر ها هرگز از بین نمی رود بلکه از دختری به دختر دیگر انتقال می یابد

 

 

 بچه ها به پنج دليل دوست داشتني اند: 1_گريه مي كنند چون گريه كليد بهشته. 2_قهركه مي كنند زود آشتي مي كنند چون كينه ندارند. 3_چيزي كه مي سازند زود خراب مي كنند چون به دنيا دلبستگي ندارند. 4_با خاك بازي مي كنند چون تكبر ندارند. 5_خوراكي كه دارند زود مي خورند و براي فردا نگه نمي دارند چون آرزوهاي دراز ند

 

 ديروز که فرياد زدي دوستت دارم ******* گفتم بلندتر نمي شنوم****** امروز که دره گوشم گفتي ديگه دوستت ندارم ******* گفتم آرام بگو بقيه مي شنوند

 

 

دلم تنگ است،به ديدارم بيا هر شب/ شبم را روز کن در زير سر پوش سياهي ها/ بيا بنگر چه غمگين و غريبانه / دلي خوش کرده ام با اين پرستو ها و ماهي ها/ و اين نيلوفر آبي و اين تالاب مهتابي/ شب افتاده است و من تنها و تاريکم / و در ايوان من ديريست در خوابند / پرستوها و ماهي ها و آن نيلوفر آبي/ بيا اي مهربان با من / بيا اي يار مهتابي

 

 

 دوست داشتن هميشه گـــفتني نيست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــريبه ! اين درد مشترک من و توست که گاهي نمي توانيم در چشمهاي يکد يگــرنگــــاه کني

 

 

 یک ترکی ازترکای ترکیه بنام ترکان روی ترک موتور یک تریاکی، با ترکه میزنه به ترکه و توی تراکم ترافیک می خورن به تیرک وکله ترکه ترک می خوره وموتورش می ترکه ومتروکه می شه. ناچار توی تاریکی اونو ترک می کنه و می ره کنار رود اترک تارک دنیا می شه!


 

 

 




چهل گنج هنوز نفس میکشد!!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دسته بندی : <-CategoryName->

پیوندها

کدهای شما